Pliki do pobrania:

Pobierz plik (Plan studiów - Zarządzanie i ochrona informacji w administracji publicznej.doc)Plan studiów- Zarządzanie i ochrona informacji w administracji publicznej

 

Charakterystyka studiów:

Zarządzanie informacją i jej ochrona stanowi obecnie immanentny element funkcjonowania wszelkich organizacji. Doprowadziła do tego rewolucja informacyjno-technologiczna, w wyniku której informacja stała się dobrem podstawowym, będącym kluczowym elementem działalności społeczeństwa informacyjnego. Szczególną rolę w tym zakresie odgrywa administracja publiczna dysponująca ogromnymi zasobami informacyjnymi.

Studia podyplomowe w zakresie zarządzania i ochrony informacji w administracji publicznej mają za zadanie przekazać niezbędną wiedzę teoretyczną i praktyczną, która stanowi fundament należytego wykonywania zadań realizowanych przez administrację publiczną. Znajomość problemów związanych z organizacją obiegu informacji, jej strukturą i rodzajami, selekcją, technikami jej utrwalania oraz przetwarzania, gromadzenia, przechowywania i ochrony stanowi kluczowy cel studiów.

 

Lokalizacja

Kontakt

Back to top